Vær med til at definere rammerne,

der giver overskud i hverdagen

Bliv en del af Nomia

Har du ambitioner og lyst til nye udfordringer som regnskabskonsulent?
Leder du efter en arbejdsplads med mulighed for faglig udvikling, sparring og godt samarbejde? Vil du være med til at skabe rammerne for mere overskud til vores kunder?

Nomia hjælper til dagligt til med bogholderiet for mere end 1500 virksomheder, fordelt på 14 lokale afdelinger i Danmark. Der er derfor rig mulighed for faglig sparring og vidensdeling på tværs. Vi har fokus på at løfte i flok, så vi kan skabe de bedste løsninger – både for dig og for kunden.

Hos Nomia ved vi, at god stemning fremmer fagligheden. Derfor lægger vi vægt på at skabe en uformel omgangstone med gode personaleforhold og plads til både arbejde og fritid.

Du kan se alle vores ledige stillinger her. Hvis du ikke finder den stilling, du leder efter, er du altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning.

Kontakt os på +45 70 27 67 00 for at høre mere om dine muligheder.

Om Nomia

Nomia handler om én ting: Overskud til kunden. Vi er mere end 70 professionelle bogholdere, med mange års brancheerfaring og forståelse for kundens udfordringer. Vi prioriterer tid til personlig og nærværende rådgivning, så kunden kan få overblik og føle sig tryg.

Sammen med vores brancheerfaring benytter vi os af de nyeste digitale værktøjer til at hjælpe kunden i sin dagligdag. Og så er vi lokale: Vi har 14 lokale afdelinger på tværs af Danmark, og vi arbejder hele tiden på at åbne nye afdelinger i flere danske byer. På den måde er vi altid tæt på kunden.

Regnskabskonsulent søges til kontoret i Roskilde - uopfordret ansøgning

Vil du være med til at udvikle fremtiden for vores kunder?

Nomia Roskilde, søger en kompetencestærk profil som regnskabskonsulent på fuld tid.

Har du styr på de klassiske opgaver indenfor bogholderi? Har du interesse og snilde indenfor de nyeste teknologier? Og kan du lide at have kundekontakt? Så er det dig, vi leder efter. 

Profilen, vi leder efter, er en stærk profil, som gerne må komme fra revisionsbranchen, og som ønsker at arbejde med regnskabsassistanceopgaver.

Om Nomia

Hos Nomia er vi et hold af dedikerede bogholdere og controllere, der har serviceret kunder siden 2008. Vi fungerer som en franchisekæde med mere end 70 regnskabskonsulenter fordelt på mere end 12 kontorer rundt i landet – og vi fortsætter hele tiden med at vokse.

Hos os prioriterer vi at yde en personlig og nærværende regnskabsmæssig assistance for vores kunder, da vi mener, at det skaber overblik og tryghed hos begge parter. Derfor er vores mantra også: ”Overskud til dig”. Vi tror på, at man skal gøre dét, man er bedst til.

Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som prioriterer at skabe værdi for deres kunder, og derfor har outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.

Vi har meget travlt, og derfor har vi brug for dig.

Ønsker du at være omgivet af et team af servicemindede regnskabskonsulenter, der vil gøre alt for at hjælpe vores kunder i en travl hverdag, og kan du lide at arbejde med de nyeste elektroniske løsninger og have fart på? I så fald er du måske vores nye kollega.

Om dig og din profil.

Din faglige platform skal være solid. Du er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med minimum 5 års erfaring fra revisionskontor eller lignende. Du vil få din egen kundeportefølje, som du arbejder tæt sammen med – enten hos kunden eller i vores spændende bygning i Roskilde. Du organiserer selv din arbejdsdag med opgaver, kundebesøg, møder osv.

Du….

  • Skal kunne arbejde under pres og overholde dine deadlines.
  • Skal have en ubesværet tilgang til IT og kunne Office-pakken udenad.
  • Skal kunne beherske økonomisystemet e-conomic og gerne have kendskab til Navision og C5.
  • Må gerne have kendskab til Roger og Pleo og lønsystemet Zenegy.
  • Skal have erfaring og kendskab indenfor lønadministration.
  • Skal have mulighed for at være fleksibel omkring arbejdstider.

Dine arbejdsopgaver.

  • Du får egne kunder i Nomia Roskilde, med ansvaret for udførelse af bogføring, afstemninger, lønadministration, momsregnskaber samt rapporteringsanalyser til dine kunder.
  • Du får mulighed for at servicere kunder på kundens kontor.
  • Du kommer til at arbejde med processen omkring elektronisk håndtering af bilag via e-conomic, Roger og Pleo, samt bruge systemer med automatiske integrationsprocesser og analyseværktøjer, der skaber værdi for vores kunder.

Vi kan tilbyde

Vi er i rivende udvikling og har vokseværk, og vi søger derfor en ny kollega, som vil være en del af vores dedikerede team. Hos os vil du finde en dynamisk virksomhed, hvor vi drives af fællesskab, frihed og ansvar. Vi lægger høj vægt på personligt ansvar og udvikling, mens vi på samme tid løfter opgaverne i afdelingen i flok. Du bliver en del af et team på 11 personer, og du vil dagligt være i kontakt med kunderne.

Vi vil gerne være mere end den klassiske bogholder. Vi er ambitiøse og ser også gerne, at du er det. Markedet er konstant i udvikling, og vi vil gerne være dem kunderne går til, når de har brug for hjælp. Derfor holder vi os opdateret på den nyeste viden og de nyeste systemer, så vi fortsætter med at komme fremad i branchen.

Det praktiske

Jobbet er fuldtid på 37 timer med løn- og ansættelsesforhold efter gældende aftaler. Du bliver tilbudt gode personalevilkår. Du vil få kontor på Køgevej 46a, 4000 Roskilde.

Interesseret?

Skriv en kort ansøgning og sendt dit CV til blyn@nomia.dk. Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia Roskilde, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk. Du kan også kontakte adm. direktør Brian Lyngholm på direkte telefon +45 44507116.

Ansættelse: Løbende.

Regnskabskonsulent søges hurtigst muligt til kontoret i Roskilde

Nomia Roskilde, datterselskab under Dansk Revision Roskilde, søger en kompetencestærk profil som regnskabskonsulent på fuld tid.

Har du styr på de klassiske opgaver indenfor bogholderi? Har du interesse og snilde indenfor de nyeste teknologier? Og kan du lide at have kundekontakt? Så er det dig, vi leder efter. 

Profilen vi leder efter, er en stærk profil som gerne må komme fra revisionsbranchen, og som ønsker at arbejde med regnskabsassistance opgaver.

 

Om Nomia

Hos Nomia er vi et hold af dedikerede bogholdere og controllere, der har serviceret kunder siden 2008. Vi fungerer som en franchise kæde med mere end 70 regnskabskonsulenter fordelt på mere end 12 kontorer rundt i landet – og vi fortsætter hele tiden med at vokse.

 

Hos os prioriterer vi at yde en personlig og nærværende regnskabsmæssig assistance for vores kunder, da vi mener, at det skaber overblik og tryghed hos begge parter. Derfor er vores mantra også: ”Overskud til dig”. Vi tror på, at man skal gøre dét, man er bedst til.

Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som har prioriteret at koncentrere sig om, at skabe værdi for deres kunder, og derfor har outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.

Vi har meget travlt, og derfor har vi brug for dig.

Ønsker du at være omgivet af et team af servicemindede regnskabskonsulenter, der vil gøre alt for at hjælpe vores kunder i en travl hverdag, og kan du lide at arbejde med de nyeste elektroniske løsninger og have fart på. I så fald er du måske vores nye kollega.

 

Om dig og din profil.

Din faglige platform skal være solid. Du er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med erfaring fra revisionskontor eller lignende. Du vil få din egen kundeportefølje, som du arbejder tæt sammen med – enten hos kunden eller i vores spændende bygning i Roskilde. Du organiserer selv din arbejdsdag med opgaver, kundebesøg, møder osv.

Du…. 

  • Skal kunne arbejde under pres og overholde dine deadlines.
  • Skal have en ubesværet tilgang til IT og kunne Office-pakken udenad.
  • Skal kunne beherske økonomisystemet e-conomic og gerne have kendskab til Navision og C5.
  • Må gerne have kendskab til Roger og Pleo og lønsystemet Zenegy.
  • Skal have erfaring og kendskab indenfor lønadministration.
  • Have mulighed for at være fleksibel omkring arbejdstider.

 

Dine arbejdsopgaver.

  • Du får egne kunder i Nomia Roskilde, med ansvaret for udførelse af bogføring, afstemninger, lønadministration, momsregnskaber samt rapporteringsanalyser til dine kunder.
  • Du får mulighed for at servicere kunder på kundens kontor.
  • Du kommer til at arbejde med processen omkring elektronisk håndtering af bilag via e-conomic, Corpay one og Pleo, samt bruge systemer med automatiske integrationsprocesser og analyseværktøjer, der skaber værdi for vores kunder.

 

Vi kan tilbyde

Vi er i rivende udvikling, og har vokseværk og vi søger derfor en ny kollega, som vil være en del af vores dedikerede team. Hos os vil du finde en dynamisk virksomhed, hvor vi drives af fællesskab, frihed og ansvar. Vi lægger høj vægt på personligt ansvar og udvikling, mens vi på samme tid løfter opgaverne i afdelingen i flok. Du bliver en del af et team på 8 personer og du vil dagligt være i kontakt med kunderne.

 

Vi vil gerne være mere end den klassiske bogholder. Vi er ambitiøse og ser også gerne, at du er det. Markedet er konstant i udvikling og vi vil gerne være dem kunderne går til, når de har brug for hjælp. Derfor holder vi os opdateret på den nyeste viden og de nyeste systemer, så vi fortsætter med at komme fremad i branchen.

 

Det praktiske

Jobbet er fuldtid på 37 timer med løn- og ansættelsesforhold efter gældende aftaler. Du bliver tilbudt gode personalevilkår. Du vil få kontor på Køgevej 46a, 4000 Roskilde.

Interesseret?

Skriv en kort ansøgning og send dit CV til blyn@nomia.dk. Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia Roskilde, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk. Du kan også kontakte adm. direktør Brian Lyngholm på direkte telefon +45 44507116.

Ansættelse: Snarest.

Regnskabskonsulent søges til kontoret i Slagelse

Nomia Slagelse ApS søger en kompetencestærk profil som regnskabskonsulent på fuld tid.

Har du styr på de klassiske opgaver indenfor bogholderi? Har du interesse og snilde indenfor de nyeste teknologier? Og kan du lide at have kundekontakt? Så er det dig, vi leder efter. 

Om Nomia

Hos Nomia er vi et hold af dedikerede bogholdere og controllere, der har serviceret kunder siden 2008. Vi fungerer som en franchise med mere end 70 medarbejdere fordelt på mere end 12 kontorer rundt i landet – og vi fortsætter hele tiden med at vokse.

Hos os prioriterer vi at yde en personlig og nærværende regnskabsmæssig assistance for vores kunder, da vi mener, at det skaber overblik og tryghed hos begge parter. Derfor er vores mantra også: ”Overskud til dig”. Vi tror på, at man skal gøre dét, man er bedst til.

Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som har prioriteret at koncentrere sig om, at skabe værdi for deres kunder, og derfor har outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.

Vi har meget travlt, og derfor har vi brug for dig.

Ønsker du at være omgivet af et team af servicemindede regnskabskonsulenter, der vil gøre alt for at hjælpe vores kunder i en travl hverdag, som kan lide at arbejde med de nyeste elektroniske løsninger og have fart på. I så fald er du måske vores nye kollega.

Din faglige platform skal være solid. Du er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med minimum 3 års erfaring fra revisionskontor eller lignende. Du vil få din egen kundeportefølje, som du arbejder tæt sammen med – enten hos kunden eller i vores spændende bygning i Slagelse. Du organiserer selv din arbejdsdag med opgaver, kundebesøg, møder osv.

Om dig og din profil.

Du…. 

  • Skal kunne arbejde under pres og overholde dine deadlines.
  • Skal have en ubesværet tilgang til IT og kunne Office-pakken udenad.
  • Skal kunne beherske kendte økonomisystemer såsom e-conomic
  • Må gerne have kendskab til Corpay One og Pleo og lønsystemet Zenegy.
  • Må gerne have erfaring og kendskab indenfor lønadministration.
  • Har mulighed for at være fleksibel omkring arbejdstider.

Dine arbejdsopgaver.

  • Du får egne kunder i Nomia Slagelse ApS, med ansvaret for udførelse af bogføring, afstemninger, lønadministration, momsregnskaber samt rapporteringsanalyser til dine kunder.
  • Du får mulighed for at servicere kunder på kundens kontor.
  • Du kommer til at arbejde med processen omkring elektronisk håndtering af bilag via e-conomic, Corpay One og Pleo samt bruge systemer med automatiske integrationsprocesser og analyseværktøjer, der skaber værdi for vores kunder.

Vi kan tilbyde

Vi er i rivende udvikling, har vokseværk og søger derfor en ny kollega, som vil være en del af vores dedikerede team. Hos os vil du finde en dynamisk virksomhed, hvor vi drives af fællesskab, frihed og ansvar. Vi lægger høj vægt på personligt ansvar og udvikling, mens vi på samme tid løfter opgaverne i afdelingen i flok.

Du bliver en del af et team på 8 personer og du vil dagligt være i kontakt med kunderne.

Vi vil gerne være mere end den klassiske bogholder. Vi er ambitiøse og ser også gerne, at du er det. Markedet er konstant i udvikling og vi vil gerne være dem kunderne går til, når de har brug for hjælp. Derfor holder vi os opdateret på den nyeste viden og de nyeste systemer, så vi fortsætter med at komme fremad i branchen.

Det praktiske

Jobbet er fuldtid på 37 timer inkl. frokost med løn- og ansættelsesforhold efter gældende aftaler. Du bliver tilbudt gode personalevilkår. Du vil få kontor på Ndr. Ringgade 74, 4200 Slagelse.

Interesseret?

Send din ansøgning og dit CV til thje@nomia.dk

Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia Slagelse ApS, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk eller kontakte Direktør Thomas Jensen på telefon +45 88445800 eller mail: thje@nomia.dk

Ansættelse: 1. oktober 2021 eller efter aftale.