Nomia Tønder ApS søger hurtigst muligt en regnskabskonsulent
Vi har travlt og er klar til at udvide med yderligere en medarbejder
Nomia kan klare de fleste administrative opgaver, som ”stjæler” kostbar tid hos vores kunder
Vi tilbyder hjælp til bogføring, afstemninger, momsudarbejdelse, udarbejdelse af materiale til årsregnskaber, lønadministration m.v.
Vi arbejder med fokus på fremtidens trends inden for automatisering af traditionelle bogholderiydelser og er klar til den nye digitale bogføringslov.
Om dig og din profil
Du …
• Er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med erfaring fra revisionskontor eller lignende
• Arbejder selvstændigt og struktureret samt formår at overholde dine deadlines
• Har engageret tilgang til løsning af nye opgaver
• Har flair for IT og lyst til at lære mere
• Er bruger af E-conomic og MS Office pakken og har gerne kendskab til Navision og C5
• Har gerne kendskab til Corpay, Pleo og Danløn
• Har mulighed for at være fleksibel omkring arbejdstider
Dine arbejdsopgaver
Du …
• Bliver tilbudt en varieret hverdag med afvekslende opgaver – primært på kontoret, men også ude hos kunden
• Får egne kunder med ansvaret for udførelse af lønninger, momsregnskaber, afstemninger, rapportering og årsregnskabsafslutninger.
• Organiserer selv din arbejdsdag i forhold til deadlines
På kontoret i Tønder har vi en uformel omgangstone. Vi er gode til at give hinanden faglig sparring og løfter i flok, når tempoet er højt.
Vi tilbyder en arbejdsplads i udvikling med faglige ambitioner og gode personaleforhold med fokus på balance mellem arbejdsliv og fritid.
Det praktiske:
Jobbet er fuldtid på 37 timer excl. frokostpause med løn efter kvalifikationer.
Ansættelse: Efter aftale.
Interesseret?
Send din ansøgning og dit CV til liso@nomia.dk
Ansøgningsfrist: Senest den 23. september 2022.
Samtaler afholdes i uge 39.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk eller kontakte Lisa Sønnichsen på 74 72 80 00.