Vær med til at definere rammerne,

der giver overskud i hverdagen

Bliv en del af Nomia

Har du ambitioner og lyst til nye udfordringer som regnskabskonsulent?
Leder du efter en arbejdsplads med mulighed for faglig udvikling, sparring og godt samarbejde? Vil du være med til at skabe rammerne for mere overskud til vores kunder?

Nomia hjælper til dagligt til med bogholderiet for mere end 1500 virksomheder, fordelt på 14 lokale afdelinger i Danmark. Der er derfor rig mulighed for faglig sparring og vidensdeling på tværs. Vi har fokus på at løfte i flok, så vi kan skabe de bedste løsninger – både for dig og for kunden.

Hos Nomia ved vi, at god stemning fremmer fagligheden. Derfor lægger vi vægt på at skabe en uformel omgangstone med gode personaleforhold og plads til både arbejde og fritid.

Du kan se alle vores ledige stillinger her. Hvis du ikke finder den stilling, du leder efter, er du altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning.

Kontakt os på +45 70 27 67 00 for at høre mere om dine muligheder.

Om Nomia

Nomia handler om én ting: Overskud til kunden. Vi er mere end 70 professionelle bogholdere, med mange års brancheerfaring og forståelse for kundens udfordringer. Vi prioriterer tid til personlig og nærværende rådgivning, så kunden kan få overblik og føle sig tryg.

Sammen med vores brancheerfaring benytter vi os af de nyeste digitale værktøjer til at hjælpe kunden i sin dagligdag. Og så er vi lokale: Vi har 14 lokale afdelinger på tværs af Danmark, og vi arbejder hele tiden på at åbne nye afdelinger i flere danske byer. På den måde er vi altid tæt på kunden.

Regnskabskonsulent søges hurtigst muligt til kontoret i Roskilde

Nomia Roskilde, datterselskab under Dansk Revision Roskilde, søger endnu en kompetencestærk profil som regnskabskonsulent på fuld tid.

Har du styr på de klassiske opgaver indenfor bogholderi? Har du interesse og snilde indenfor de nyeste teknologier og vil du være med til at hjælpe dine kunder med overgangen til ny digitalisering? Så er det dig, vi leder efter. 

Vi leder efter en stærk profil, som gerne må komme fra revisionsbranchen, og som ønsker at arbejde med regnskabsassistance-opgaver og it-implementering af nye digitaliseringsværktøjer.

Om Nomia

Hos Nomia er vi et hold af dedikerede bogholdere og controllere, der har serviceret kunder siden 2008. Vi er en del af en franchisekæde med mere end 70 regnskabskonsulenter fordelt på mere end 10 kontorer rundt i landet – og vi fortsætter hele tiden med at vokse.

Hos os prioriterer vi at yde en personlig og nærværende regnskabsmæssig assistance for vores kunder, da vi mener, at det skaber overblik og tryghed hos begge parter. Derfor er vores mantra også: ”Overskud til dig”. Vi tror på, at man skal gøre dét, man er bedst til.

Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som har prioriteret at koncentrere sig om at skabe værdi for deres kunder, og derfor har outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.

Vi har meget travlt, og derfor har vi brug for dig.

Ønsker du at være omgivet af et team af servicemindede regnskabskonsulenter, der vil gøre alt for at hjælpe vores kunder i en travl hverdag, og kan du lide at arbejde med de nyeste elektroniske løsninger og have fart på? I så fald er du måske vores nye kollega.

Om dig og din profil

Din faglige platform skal være solid. Du er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med erfaring fra revisionskontor eller lignende. Du vil få din egen kundeportefølje, som du arbejder tæt sammen med – enten hos kunden eller i vores spændende bygning i Roskilde. Du organiserer selv din arbejdsdag med opgaver, kundebesøg, møder osv., så deadlines overholdes.

Du…. 

  • Skal have en ubesværet tilgang til IT og kunne Office-pakken udenad.
  • Skal kunne beherske økonomisystemet e-conomic og gerne have kendskab til Navision og C5.
  • Må gerne have kendskab til Corpay, Pleo og lønsystemet Zenegy.
  • Skal have erfaring og kendskab til lønadministration.
  • Har mulighed for at være fleksibel omkring arbejdstider.
  • Planlægger selv din arbejdsdag og har mulighed for hjemmearbejde.

 Dine arbejdsopgaver

  • Du får egne kunder i Nomia Roskilde med ansvaret for udførelse af bogføring, afstemninger, lønadministration, momsregnskaber samt rapporteringsanalyser til dine kunder.
  • Du får mulighed for at servicere kunder på kundens kontor.
  • Du kommer til at arbejde med processen omkring elektronisk håndtering af bilag via e-conomic, Corpay One og Pleo, samt være med til at implementere digitaliseringsløsninger, der skaber værdi for vores kunder.

Vi kan tilbyde

Vi er et hold i rivende udvikling, og vi har vokseværk. Derfor søger vi en ny kollega, som vil være en del af vores dedikerede team. Hos os vil du finde en dynamisk virksomhed, hvor vi drives af fællesskab, frihed og ansvar. Vi lægger høj vægt på personligt ansvar og udvikling, mens vi på samme tid løfter opgaverne i afdelingen i flok. Du bliver en del af et team på 10 personer, og du vil dagligt være i kontakt med kunderne.

Vi vil gerne være mere end den klassiske bogholder. Vi er ambitiøse og ser også gerne, at du er det. Markedet er konstant i udvikling og vi vil gerne være dem kunderne går til, når de har brug for hjælp. Derfor holder vi os opdateret på den nyeste viden og de nyeste systemer, så vi fortsætter med at komme fremad i branchen.

Det praktiske

Jobbet er fuldtid på 37 timer med løn- og ansættelsesforhold efter gældende aftaler. Du bliver tilbudt gode personalevilkår. Du vil få kontor på Køgevej 46a, 4000 Roskilde.

Interesseret?

Skriv en kort ansøgning og sendt dit CV til blyn@nomia.dk. Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia Roskilde, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk. Du kan også kontakte adm. direktør Brian Lyngholm på direkte telefon +45 44507116

Ansættelse: Snarest.

Regnskabskonsulent søges til kontoret i Slagelse

Nomia Slagelse ApS søger en kompetencestærk profil som regnskabskonsulent på fuld tid.

Har du styr på de klassiske opgaver indenfor bogholderi? Har du interesse og snilde indenfor de nyeste teknologier? Og kan du lide at have kundekontakt? Så er det dig, vi leder efter. 

Om Nomia

Hos Nomia er vi et hold af dedikerede bogholdere og controllere, der har serviceret kunder siden 2008. Vi fungerer som en franchise med mere end 70 medarbejdere fordelt på mere end 12 kontorer rundt i landet – og vi fortsætter hele tiden med at vokse.

Hos os prioriterer vi at yde en personlig og nærværende regnskabsmæssig assistance for vores kunder, da vi mener, at det skaber overblik og tryghed hos begge parter. Derfor er vores mantra også: ”Overskud til dig”. Vi tror på, at man skal gøre dét, man er bedst til.

Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som har prioriteret at koncentrere sig om, at skabe værdi for deres kunder, og derfor har outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.

Vi har meget travlt, og derfor har vi brug for dig.

Ønsker du at være omgivet af et team af servicemindede regnskabskonsulenter, der vil gøre alt for at hjælpe vores kunder i en travl hverdag, som kan lide at arbejde med de nyeste elektroniske løsninger og have fart på. I så fald er du måske vores nye kollega.

Din faglige platform skal være solid. Du er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med minimum 3 års erfaring fra revisionskontor eller lignende. Du vil få din egen kundeportefølje, som du arbejder tæt sammen med – enten hos kunden eller i vores spændende bygning i Slagelse. Du organiserer selv din arbejdsdag med opgaver, kundebesøg, møder osv.

Om dig og din profil.

Du…. 

  • Skal kunne arbejde under pres og overholde dine deadlines.
  • Skal have en ubesværet tilgang til IT og kunne Office-pakken udenad.
  • Skal kunne beherske kendte økonomisystemer såsom e-conomic
  • Må gerne have kendskab til Corpay One og Pleo og lønsystemet Zenegy.
  • Må gerne have erfaring og kendskab indenfor lønadministration.
  • Har mulighed for at være fleksibel omkring arbejdstider.

Dine arbejdsopgaver.

  • Du får egne kunder i Nomia Slagelse ApS, med ansvaret for udførelse af bogføring, afstemninger, lønadministration, momsregnskaber samt rapporteringsanalyser til dine kunder.
  • Du får mulighed for at servicere kunder på kundens kontor.
  • Du kommer til at arbejde med processen omkring elektronisk håndtering af bilag via e-conomic, Corpay One og Pleo samt bruge systemer med automatiske integrationsprocesser og analyseværktøjer, der skaber værdi for vores kunder.

Vi kan tilbyde

Vi er i rivende udvikling, har vokseværk og søger derfor en ny kollega, som vil være en del af vores dedikerede team. Hos os vil du finde en dynamisk virksomhed, hvor vi drives af fællesskab, frihed og ansvar. Vi lægger høj vægt på personligt ansvar og udvikling, mens vi på samme tid løfter opgaverne i afdelingen i flok.

Du bliver en del af et team på 8 personer og du vil dagligt være i kontakt med kunderne.

Vi vil gerne være mere end den klassiske bogholder. Vi er ambitiøse og ser også gerne, at du er det. Markedet er konstant i udvikling og vi vil gerne være dem kunderne går til, når de har brug for hjælp. Derfor holder vi os opdateret på den nyeste viden og de nyeste systemer, så vi fortsætter med at komme fremad i branchen.

Det praktiske

Jobbet er fuldtid på 37 timer inkl. frokost med løn- og ansættelsesforhold efter gældende aftaler. Du bliver tilbudt gode personalevilkår. Du vil få kontor på Ndr. Ringgade 74, 4200 Slagelse.

Interesseret?

Send din ansøgning og dit CV til thje@nomia.dk

Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia Slagelse ApS, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk eller kontakte Direktør Thomas Jensen på telefon +45 88445800 eller mail: thje@nomia.dk

Ansættelse:  Efter aftale.

Regnskabskonsulent søges til kontoret i Holbæk og Ballerup

 Nomia Holbæk A/S søger to kompetencestærke regnskabskonsulenter på fuld tid til vores kontorer i Holbæk og Ballerup. 

Har du styr på de klassiske opgaver indenfor bogholderi? Har du interesse og snilde indenfor de nyeste teknologier? Og kan du lide at have kundekontakt? Så er det dig, vi leder efter. 

Om Nomia 

Hos Nomia er vi et hold af dedikerede bogholdere og controllere, der har serviceret kunder siden 2008. Vi fungerer som en franchise med mere end 70 medarbejdere fordelt på mere end 12 kontorer rundt i landet – og vi fortsætter hele tiden med at vokse. 

Hos os prioriterer vi at yde en personlig og nærværende regnskabsmæssig assistance for vores kunder, da vi mener, at det skaber overblik og tryghed hos begge parter. Derfor er vores mantra også: ”Overskud til dig”. Vi tror på, at man skal gøre dét, man er bedst til. 

Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som har prioriteret at koncentrere sig om, at skabe værdi for deres kunder, og derfor har outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os. 

Vi har meget travlt, og derfor har vi brug for dig. 

Ønsker du at være omgivet af et team af servicemindede regnskabskonsulenter, der vil gøre alt for at hjælpe vores kunder i en travl hverdag, som kan lide at arbejde med de nyeste elektroniske løsninger og have fart på. I så fald er du måske vores nye kollega. 

Om dig og din profil 

Din faglige platform skal være solid. Du er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med erfaring fra revisionskontor eller lignende. Du vil få din egen kundeportefølje, som du arbejder tæt sammen med – enten hos kunden eller på vores kontor i Holbæk eller Ballerup. Du organiserer selv din arbejdsdag med opgaver, kundebesøg, møder osv. 

Du…. 

Skal kunne arbejde under pres og overholde dine deadlines. 

Skal have en ubesværet tilgang til IT og kunne Office-pakken udenad. 

Skal kunne beherske kendte økonomisystemer såsom e-conomic, Navision mfl. 

Skal have erfaring og kendskab indenfor lønadministration. 

Må gerne have kendskab til Corpay One, Pleo, Ordrestyring og lign. digitale systemer 

Har mulighed for at være fleksibel omkring arbejdstider. 

Dine arbejdsopgaver 

Du får egne kunder i Nomia Holbæk A/S (afdeling Holbæk eller Ballerup), med ansvaret for udførelse af bogføring, afstemninger, lønadministration, momsregnskaber, klargøring til revisor samt rapporteringsanalyser til dine kunder. 

Du får mulighed for at servicere kunder på kundens kontor. 

Du kommer til at arbejde med processen omkring elektronisk håndtering af bilag via e-conomic, Corpay One og Pleo samt bruge systemer med automatiske integrationsprocesser og analyseværktøjer, der skaber værdi for vores kunder. 

Vi kan tilbyde 

Vi er i rivende udvikling, har vokseværk og søger derfor en ny kollega, som vil være en del af vores dedikerede team. Hos os vil du finde en dynamisk virksomhed, hvor vi drives af fællesskab, frihed og ansvar. Vi lægger høj vægt på personligt ansvar og udvikling, mens vi på samme tid løfter opgaverne i afdelingen i flok. 

Du bliver en del af et team på 15 personer og du vil dagligt være i kontakt med kunderne. 

Vi vil gerne være mere end den klassiske bogholder. Vi er ambitiøse og ser også gerne, at du er det. Markedet er konstant i udvikling og vi vil gerne være dem kunderne går til, når de har brug for hjælp. Derfor holder vi os opdateret på den nyeste viden og de nyeste systemer, så vi fortsætter med at komme fremad i branchen. 

Det praktiske 

Jobbet er fuldtid på 37 timer med løn- og ansættelsesforhold efter gældende aftaler. Du bliver tilbudt gode personalevilkår. Du vil få kontor på Havnepladsen 6, 4300 Holbæk eller på Linde Allé 1, 2750 Ballerup. På begge lokationer deler vi kontor med Dansk Revision og fungerer i mange sammenhænge som en samlet enhed. 

Interesseret? 

Send din ansøgning og dit CV til magr@nomia.dk 

Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia Holbæk A/S, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk eller kontakte Direktør Maya Grydholt på telefon +45 71960480 eller mail: magr@nomia.dk 

Ansættelse: Efter aftale. 

Regnskabskonsulent søges hurtigst muligt til kontoret i Frederikssund

Nomia Frederikssund søger regnskabskonsulent, der mestrer bogføring og har et digitalt mindset

Vi har travlt og er klar til at udvide med yderligere en medarbejder

Nomia kan klare de fleste administrative opgaver, som ”stjæler” kostbar tid hos vores kunder.

Vi tilbyder hjælp til bogføring, økonomistyring, momsudarbejdelse, udarbejdelse af materiale til årsregnskaber m.v.

Vi arbejder med fokus på fremtidens trends inden for automatisering af traditionelle bogholderiydelser og er klar til den nye digitale bogføringslov.

Du….

  • Arbejder selvstændigt og struktureret samt formår at overholde dine deadlines.
  • Har engageret tilgang til løsning af nye opgaver.
  • Har flair for IT og lyst til at lære mere.
  • Har kendskab til og er gerne bruger af e-conomic og MS Office pakken, herunder import/eksport af data via Excel.
  • Er stærk til tal og har minimum 3 års erfaring fra en økonomiafdeling, eller lyst til at udvikle dette.

Du bliver…

  • En del af et effektivt team, der løfter i fællesskab, og som vil nytænke.
  • Tilbudt en varieret hverdag med afvekslende opgaver indenfor regnskab, administration og bogføring, primært på kontoret men også hos kunder.
  • God til at udnytte hele dit talent, og god til at søge sparring når behovet opstår.

Du får på sigt…

  • Egne kunder med ansvaret for udførelse af lønninger, momsregnskaber, afstemninger og rapportering.
  • Ansvaret for kunder med årsregnskabsafslutningsopgaver.
  • Mulighed for at servicere kunder på kundens kontor.

På kontoret i Frederikssund har vi en uformel omgangstone. Vi er gode til at give hinanden faglig sparring og tænker i udvikling samt løfter i flok, når tempoet er højt.

Vi tilbyder en arbejdsplads i udvikling med faglige ambitioner og gode personaleforhold med fokus på balance mellem arbejdsliv og fritid. Løn efter kvalifikationer.

Interesseret?
Skriv en kort ansøgning. Medsend CV med billede til direktør Rikke Tøgersen Rito@nomia.dk

Vi holder løbende samtaler og kan derfor vælge den rette kandidat hurtigt. Så skynd dig at sende os din ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk eller kontakte Rikke Tøgersen på mobil 20 87 04 97.