Vær med til at definere rammerne

Det giver overskud i hverdagen

Bliv en del af Nomia

Har du ambitioner og lyst til nye udfordringer som regnskabskonsulent?
Leder du efter en arbejdsplads med mulighed for faglig udvikling, sparring og godt samarbejde? Vil du være med til at skabe rammerne for mere overskud til vores kunder?

Nomia hjælper til dagligt til med bogholderiet for mere end 1500 virksomheder, fordelt på ni lokale kontorer i Danmark. Der er derfor rig mulighed for faglig sparring og vidensdeling på tværs. Vi har fokus på at løfte i flok, så vi kan skabe de bedste løsninger – både for dig og for kunden.

Hos Nomia ved vi, at god stemning fremmer fagligheden. Derfor lægger vi vægt på at skabe en uformel omgangstone med gode personaleforhold og plads til både arbejde og fritid.

Du kan se alle vores ledige stillinger her. Hvis du ikke finder den stilling, du leder efter, er du altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning.

Kontakt os på +45 70 27 67 00 for at høre mere om dine muligheder.

Om Nomia

Nomia handler om én ting: Overskud til kunden. Vi er mere end 65 professionelle bogholdere og regnskabskonsulenter med mange års brancheerfaring og forståelse for kundens udfordringer. Vi prioriterer tid til personlig og nærværende rådgivning, så kunden kan få overblik og føle sig tryg. Sammen med vores brancheerfaring benytter vi os af de nyeste, digitale værktøjer til at hjælpe kunden i sin dagligdag.

Vi er lokale med afdelinger på tværs af hele Danmark, og vi åbner jævnligt nye afdelinger. På den måde er vi altid tæt på kundens og din hverdag. Det giver overskud.

Nomia Odense søger en regnskabskonsulent

REGNSKABSKONSULENT – til velrenommeret regnskabskontor i Odense

Hos Nomia i Odense finder du en dynamisk virksomhed, hvor vi drives af fællesskab, frihed og ansvar. Vi lægger høj vægt på det personlige ansvar og den personlige udvikling, og vi brænder for at levere enestående service.

Vi er ambitiøse, og vi vil gerne være dem kunderne går til, når de har brug for hjælp.

 

Om Nomia

Nomia er eksperter i bogføring, lønadministration og tilsvarende services i alle aspekter af en virksomheds økonomifunktion. Vi er et team af dedikerede bogholdere  med 70 kompetente kolleger fordelt på over 10 kontorer landet over. Vi har vokset siden 2008, og vi fortsætter med at vokse.

Vi tilbyder vores kunder en personlig og nærværende regnskabsmæssig assistance, hvilket skaber en stærk relation baseret på tillid og tryghed. Med “Overskud til dig” mener vi fokus på at skabe værdi og positive resultater for kunder og medarbejdere.

 

Stillingen

Sammen med et team af servicemindede kollegaer, der vil gøre alt for at hjælpe deres kunder i en travl hverdag, kommer du til at servicere små- og mellemstore virksomheder med alle aspekter af deres økonomiopgaver.

Du organiserer selv din arbejdsdag, og du får dine egne kunder, hvor du har ansvaret for:

  • Bogføring og afstemninger
  • Lønadministration
  • Momsregnskaber
  • Klargøring til revisor samt rapporteringsanalyser til dine kunder

Du kommer til at arbejde med processen omkring elektronisk håndtering af bilag via e-conomic, Uniconta, Corpay One og Pleo samt bruge systemer med automatiske integrationsprocesser og analyseværktøjer.

 

Er det noget for dig?

Har du spørgsmål til stillingen eller vil du læse mere, så har du masser af muligheder

Ansættelse sker i samarbejde med TARGET Headhunting, og har du spørgsmål til stillingen eller vil du læse mere, så har du masser af muligheder via linket herunder.

Læs den fulde beskrivelse her (åbner i nyt vindue hos Target Headhunting)

Det er en unik stilling i et nærende arbejdsmiljø, og vi glæder os til at høre fra dig.

Nomia Frederikssund søger en regnskabskonsulent på fuld tid

Nomia Frederikssund, søsterselskab til Dansk Revision Frederikssund, søger en regnskabskonsulent på fuld tid.

Har du styr på de klassiske opgaver indenfor bogholderi? Har du interesse og snilde indenfor de nyeste teknologier, og vil du være med til at hjælpe dine kunder med overgangen til ny digitalisering? Så er det dig, vi leder efter.

Vi leder efter en stærk profil, som gerne må komme fra revisionsbranchen, og som ønsker at arbejde med regnskabsassistance-opgaver og it-implementering af nye digitaliseringsværktøjer.

 

Om Nomia

Hos Nomia er vi et hold af dedikerede bogholdere, der har serviceret kunder siden 2014. Vi er en del af en franchisekæde med mere end 70 regnskabskonsulenter fordelt på mere end 10 kontorer rundt i landet – og vi fortsætter hele tiden med at vokse.

Hos os prioriterer vi at yde en personlig og nærværende regnskabsmæssig assistance for vores kunder, da vi mener, at det skaber overblik og tryghed hos begge parter. Derfor er vores mantra også: ”Overskud til dig”. Vi tror på, at man skal gøre dét, man er bedst til.

Vores kunder er små og mellemstore virksomheder, som har prioriteret at koncentrere sig om at skabe værdi for deres kunder, og derfor har outsourcet de fleste af deres administrative opgaver til os.

Vi har travlt, og derfor har vi brug for dig

Ønsker du at være omgivet af et team af servicemindede regnskabskonsulenter, der vil gøre alt for at hjælpe vores kunder i en travl hverdag, og kan du lide at arbejde med de nyeste elektroniske løsninger og have fart på? I så fald er du måske vores nye kollega.

Om dig og din profil

Din faglige platform skal være solid. Du er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med erfaring fra revisionskontor eller lignende. Du vil få din egen kundeportefølje, som du arbejder tæt sammen med – enten hos kunden eller på vores kontor i Frederikssund. Du organiserer selv din arbejdsdag med opgaver, kundebesøg, møder osv. så deadlines overholdes.

Du….

  • Skal have en ubesværet tilgang til IT og være stærk på Office-pakken
  • Skal kunne beherske økonomisystemet e-conomic/Uniconta og gerne have kendskab til Navision/Business 365
  • Må gerne have kendskab til Corpay One og lønsystemet Zenegy
  • Skal have erfaring og kendskab til lønadministration
  • Har mulighed for at være fleksibel omkring arbejdstider
  • Planlægger selv din arbejdsdag og har mulighed for hjemmearbejde

Dine arbejdsopgaver

  • Du får egne kunder i Nomia Frederikssund med ansvaret for udførelse af bogføring, afstemninger, lønadministration, momsregnskaber samt rapporteringsanalyser til dine kunder.
  • Du får mulighed for at servicere kunder på kundens kontor.
  • Du kommer til at arbejde med processen omkring elektronisk håndtering af bilag via e-conomic, Uniconta, Corpay One, samt være med til at implementere digitaliseringsløsninger, der skaber værdi for vores kunder.

Vi kan tilbyde

Vi er et hold i rivende udvikling, og søger en ny kollega som vil være en del af vores dedikerede team. Hos os vil du finde en dynamisk virksomhed, hvor vi drives af fællesskab, frihed og ansvar. Vi lægger høj vægt på personligt ansvar og udvikling, mens vi på samme tid løfter opgaverne i afdelingen i flok.

Vi vil gerne være mere end den klassiske bogholder. Vi er ambitiøse og ser også gerne, at du er det. Markedet er konstant i udvikling. Derfor holder vi os opdateret på den nyeste viden og de nyeste systemer.

Det praktiske

Jobbet er fuldtid på 37 timer med løn- og ansættelsesforhold med attraktiv gagepakke med pension og sundhedsforsikring. Du bliver tilbudt gode personalevilkår, der indbefatter et rart arbejdsmiljø med kollegaer, der samarbejder og hjælper hinanden. Du vil få kontor på Havnegade 4, 3600 Frederikssund.

Interesseret?

Skriv en kort ansøgning og sendt dit CV med billede via linket “Ansøg”. Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia Frederikssund, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk. Du kan også kontakte direktør Rikke Tøgersen på
telefon: 47 31 64 00.

Ansættelse: Snarest.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex – ansøg her

Nomia Tønder ApS søger hurtigst muligt en regnskabskonsulent

Nomia Tønder ApS søger hurtigst muligt en regnskabskonsulent

Vi har travlt og er klar til at udvide med yderligere en medarbejder
Nomia kan klare de fleste administrative opgaver, som ”stjæler” kostbar tid hos vores kunder

Vi tilbyder hjælp til bogføring, afstemninger, momsudarbejdelse, udarbejdelse af materiale til årsregnskaber, lønadministration m.v.
Vi arbejder med fokus på fremtidens trends inden for automatisering af traditionelle bogholderiydelser og er klar til den nye digitale bogføringslov.

Om dig og din profil
Du …
• Er uddannet bogholder eller økonomimedarbejder med erfaring fra revisionskontor eller lignende
• Arbejder selvstændigt og struktureret samt formår at overholde dine deadlines
• Har engageret tilgang til løsning af nye opgaver
• Har flair for IT og lyst til at lære mere
• Er bruger af E-conomic og MS Office pakken og har gerne kendskab til Navision og C5
• Har gerne kendskab til Corpay, Pleo og Danløn
• Har mulighed for at være fleksibel omkring arbejdstider

Dine arbejdsopgaver
Du …
• Bliver tilbudt en varieret hverdag med afvekslende opgaver – primært på kontoret, men også ude hos kunden
• Får egne kunder med ansvaret for udførelse af lønninger, momsregnskaber, afstemninger, rapportering og årsregnskabsafslutninger.
• Organiserer selv din arbejdsdag i forhold til deadlines
På kontoret i Tønder har vi en uformel omgangstone. Vi er gode til at give hinanden faglig sparring og løfter i flok, når tempoet er højt.
Vi tilbyder en arbejdsplads i udvikling med faglige ambitioner og gode personaleforhold med fokus på balance mellem arbejdsliv og fritid.

Det praktiske:
Jobbet er fuldtid på 37 timer excl. frokostpause med løn efter kvalifikationer.
Ansættelse: Efter aftale.

Interesseret?
Send din ansøgning og dit CV til liso@nomia.dk

Ansøgningsfrist: Senest den 23. september 2022.
Samtaler afholdes i uge 39.
Vi glæder os til at høre fra dig.

Hvis du vil vide mere om dine muligheder i Nomia, er du velkommen til at se mere på vores hjemmeside www.nomia.dk eller kontakte Lisa Sønnichsen på 74 72 80 00.