Nomia franchise

Vi dækker hele landet og giver overskud i hverdagen.

En overskuds-
forretning

Hos Nomia har vi fokus på overskud.

Overskud til vores kunder og deres forretning; overskud til faglig sparring mellem vores afdelinger; overskud i en travl hverdag.
– og på bundlinjen.

Overskuddet leverer Nomia til vores afdelinger ved at gå sammen om fire nøglepunkter:

  • Sikker og effektiv IT-pakke med løbende opdateringer, der holder driften sikker og GDPR-compliant.
  • Lokalvenligt brand, der giver synlighed overfor kunder og nye medarbejdere i hele Danmark.
  • Under Nomia-fanen er der ledelsessparring og medarbejderkurser, betalt af hovedkontoret, der holder fagligheden høj.
  • Vores tætte samarbejdspartnere løfter digitaliseringen til nye højder og gode besparelser.

Ved at kombinere gennemafprøvede digitale løsninger, synlighed i hverdagen og vores samlede kræfter med mange års brancheerfaring, kan vi i fællesskab tilbyde et overskud.

Det overskud mærker både vores afdelinger og deres kunder. De mærker alle overskuddet til at give den grundige og nærværende rådgivning, der giver både ledere og medarbejdere lyst til at blive, og blive endnu dygtigere.

Sammen er vi stærkere

Vi er bogholdere og vi er mange.

Vi hjælper med det, vores kunder ikke har tid og overskud til. Og sammen kan vi mere.

Det betyder, at nye afdelinger af Nomia får et tæt samarbejde med en erfaren partner, som allerede på forhånd kender den sikre vej til at blive en Nomia-afdeling med overskud.

På grund af Nomias ophav i Dansk Revision A/S har vi stort kendskab til det danske bogholderimarked. Og det giver os evnen til at løbende assistere dig på områder du får brug for.

På grund af vores størrelse kan du derfor roligt overlade jura- og IT-opgaver til os. Så får du overskud til at koncentrere dig om det vigtigste for dig – din virksomheds dagligdag og dine kunders tilfredshed.