Franchise

"Der er stor værdi i at være sammen om noget – at være en del af noget større på landsplan. Vi er alle, hver eneste dag, med til at gøre Nomia til en del af noget større, og som brænder for at gøre en forskel for vores kunder"

Nomias

Rejse

Idéen til Nomia (tidligere Support-Team) opstod tilbage i 2010, da stifteren Henrik Brusgaard havde været på et seminar i Canada. Grundlaget for dette nye forretningsområde var blandt andet at finde i EU-kommissionens nye restriktioner af revisionernes ”non-audit-services” hvilket indebar at det skulle forbydes at lave bogføring samt lønadministration i revisorvirksomheder.

Seminaret i Canada omhandlede netop etablering af nye forretningsområder og heraf kom idéen til at professionalisere bogføring og lønadministration, som hidtil enten har været venstrehåndsarbejde i revisorvirksomheden eller outsourcing til forskellige små bogføringsfirmaer.

På daværende tidspunkt rakte Henrik Brusgaard udefter Brian Lyngholm (nuværende adm. direktør i Roskilde) og de blev i samarbejde enige om, at gøre idé til virkelighed.

Successen blev større og større og Dansk Revision A/S synes at ideén var så god og at det kunne være springbrættet til at Dansk Revision kunne etablere en enhed, som varetog regnskabsmæssig assistance, bogføring og løn.

I 2014 blev Support-Team solgt til Dansk Revision, hvor der efterfølgende blev etableret afdelinger rundt omkring i DK. Da Brian forlod Support-Team trådte Nomias nuværende direktør, Troels Mølgaard Christiansen til. Support Team skifter navn til Nomia. Dette bliver startskuddet til en ny brand strategi og vækst.

Mød Nomia Danmarks

direktør

“Troels fortæller om Nomias mission og vision. Tankerne bag konceptet og virksomheden. Nomias rejse og mål”

Troels Mølgaard Christiansen
Direktør for Nomia Danmark