Overskud til dig

ved hjælp af digitale værktøjer

Lille

Pris: Kontakt os

Om måneden
Pris: fast efter aftale kr./md.
  • Pakke-eksempel
  • 0-200 bilag årligt
  • Fri support
  • Gratis møde
  • Ingen fysiske bilag
  • Overblik via rapport
  • Intelligent MasterCard
  • Automatisk betaling
  • Opdatering af bogholderi
  • Budgetopfølgning
  • Årsmøde
  • Strategisk sparring
  • Controller til afrapportering

Svarende til selvstændige og virksomheder med én ansat

Mellem

Pris: Kontakt os

Om måneden
Pris: fast efter aftale kr./md.
  • Pakke-eksempel
  • 200-800 bilag årligt
  • Fri support
  • Gratis møde
  • Ingen fysiske bilag
  • Overblik via rapport
  • Intelligent Mastercard
  • Automatisk betaling
  • Opdatering af bogholderi
  • Budgetopfølgning
  • Årsmøde
  • Strategisk sparring
  • Controller til afrapportering

Svarende til selvstændige og virksomheder med mere end én ansat

Stor

Pris: Kontakt os

Om måneden
Pris: fast efter aftale kr./md.
  • Pakke-eksempel
  • 800-1200 bilag årligt
  • Fri support
  • Gratis Møde
  • Ingen fysiske bilag
  • Overblik via rapport
  • Intelligent MasterCard
  • Automatisk betaling
  • Opdatering af bogholderi
  • Budgetopfølgning
  • Årsmøde
  • Strategisk sparring
  • Controller til afrapportering

Svarende til virksomheder med flere ansatte

Ekstern CFOEkstern CFO

Pris: Kontakt os

Om måneden
Pris: fast efter aftale kr./md.
  • Pakke eksempel
  • Alle bilag bogføres
  • Fri support
  • Gratis Møde
  • Ingen fysiske bilag
  • Overblik via rapport
  • Intelligent MasterCard
  • Automatisk betaling
  • Opdatering af bogholderi
  • Budgetopfølgning
  • Årsmøde
  • Strategisk sparring
  • Controller til afrapportering

TypiskSelvstændige, selskaber med mere end en ansat.

Derfor skal dit bogholderi være digitalt

……er det ikke digitalt allerede?

Vores bud er, at dit bogholderi formentlig allerede er digitalt til en vis grad. Men flere oplever endnu ikke at kunne se og mærke, hvordan mulighederne udnyttes bedst.

Når din virksomheds bogholderi er digitaliseret og optimeret, vil du opleve, at opgaverne løses nemmere og hurtigere. Og du får bedre overblik over økonomien.

Hen over de næste par år strammes det offentliges krav til digitalisering af bogføring og økonomistyring betragtelig. Det er en god anledning til at sørge for, at din forretning får en varig gevinst ud af den omstilling, som de seneste lovændringer kræver og vil kræve fremadrettet.

Ring til os, så fortæller vi, hvad din virksomhed skal kunne og per hvornår. Vi fortæller også, hvordan vi bedst kan hjælpe dig med det.

Vi hjælper med

  • En nem og smidig overgang til Nomia.
  • Løbende ajourføring af jeres bogholderi.
  • Løbende optimering af jeres bogholderi.
  • Sikring af at bogholderiet er compliant ift. gældende regler.
  • At holde oplysninger fortrolige og at persondatahåndteringen følger GDPR reglerne At I får det bedste overblik over jeres virksomheds økonomiske situation

Vi har mange, digitale værktøjer

 

Der er rivende udvikling i IT-systemer og digitale værktøjer, som kan hjælpe med at styre din virksomheds økonomi. Herunder i forhold til styring af udlæg, kørsel, time/sag, ordrer, lager, integration med bank, bogføring, fakturering, løn og meget mere.

Hvad der er hensigtsmæssigt for din virksomhed, afhænger af de specifikke behov. Sammen afdækker vi behovene og hjælper dig med at integrere og implementere de systemer og arbejdsgange, som bedst løser udfordringerne.

Nedenfor finder du en oversigt over nogle af de forskellige systemer, der findes på markedet på nuværende tidspunkt:

Intelligente betalingskort

Der findes forskellige intelligente betalingskort til at håndtere jeres firmaudgifter. De kan bruges til medarbejdere, der har brug for at købe ting til arbejdet.

Intelligente betalingskort sender, via en mobilapp, en påmindelse om at indscanne bilaget, der hører til betalingen. Bilaget gemmes så du/I ikke mister det, og samtidigt er dokumentationen for udgiften gemt digitalt.

Så skal du/I ikke bruge tid på at lede efter bortkomne bilag. I forenkler bogføringen og sparer udgifter ved rapportering. Derudover sikrer I, at medarbejderne ikke skal lægge ud og vente på at få et udlæg tilbagebetalt.

Se mere

Automatiske betalinger

Du / I kender udfordringen med, at før din virksomhed kan få gennemført en betaling, skal du/I igennem den samme betaling mange gange.

Vi kan hjælpe med at få automatiseret processen, så arbejdet lettes betydeligt. Og så at I har løbende overblik over, hvad der er godkendt til betaling, hvad der er betalt, og hvad der ikke er. Samtidigt kan en del af bogføringen automatiseres.

Undersøgelser viser, at mange virksomheder kan reducere tid brugt på betalinger og bogføring af bilag med 50+%.

Se mere