Overskud til dig

ved hjælp af digitale værktøjer

Dit bogholderi skal være digitalt

Vores bud er, at dit bogholderi formentlig til en vis grad allerede er digitalt. 

Når din virksomheds bogholderi er digitaliseret og optimeret, vil du opleve at opgaverne løses nemmere og hurtigere. Og at du får bedre overblik over økonomien.

Derfor skal dit bogholderi være digitalt

Mange bogholderier er i nogen grad digitale. Men flere oplever endnu ikke helt at leve op til den nye bogføringslovs krav. Og oplever ikke at kunne se og mærke, hvordan mulighederne bedst udnyttes.

Når din virksomheds bogholderi er digitaliseret og optimeret, vil du opleve, at opgaverne løses nemmere og hurtigere. Og at du får bedre overblik over økonomien.

Hen over de næste par år strammes det offentliges krav til digitalisering af bogføring og økonomistyring betydeligt. Det er en god anledning til at sørge for, at din forretning får en varig gevinst ud af den omstilling, som de seneste lovændringer kræver og vil kræve fremadrettet.

Kontakt dit lokale Nomia-kontor, så fortæller vi, hvad din virksomhed skal kunne og per hvornår. Vi fortæller også, hvordan vi bedst kan hjælpe dig med det.

Vi hjælper med

  • En nem og smidig overgang til Nomia.

  • Løbende ajourføring af jeres bogholderi.

  • Løbende optimering af jeres bogholderi.

  • Sikring af at bogholderiet er i compliance ift. gældende regler.

  • At holde oplysninger fortrolige og sikre, og at persondatahåndteringen følger GDPR reglerne

  • At I får det bedste overblik over jeres virksomheds økonomiske situation.

Vi benytter mange typer digitale værktøjer


Der er rivende udvikling i IT-systemer og digitale værktøjer, som kan hjælpe med at styre din virksomheds økonomi. Værktøjerne hjælper med styring af udlæg, kørsel, time/sag, ordrer, lager, integration med bank, bogføring, fakturering, løn og meget mere.

Hvad der er hensigtsmæssigt for din virksomhed at benytte, afhænger af jeres specifikke behov. Sammen afdækker vi behovene, og vi hjælper dig med at integrere og implementere de systemer og arbejdsgange, som bedst løser udfordringerne.

Intelligente betalingskort

Der findes forskellige intelligente betalingskort til at håndtere firmaets udgifter. De kan bruges til de medarbejdere, der har brug for at købe ting til arbejdet.

Intelligente betalingskort sender, via en mobilapp, en påmindelse om at indscanne bilaget, der hører til betalingen. Bilaget gemmes så I ikke mister det, og samtidigt er dokumentationen for udgiften er gemt digitalt (lovkrav).

Slut med at lede efter bortkomne bilag. I forenkler bogføringen og sparer udgifter ved rapportering. Derudover sikrer I, at medarbejderne ikke skal lægge ud og vente på at få et udlæg tilbagebetalt.

Læs mere

Automatiske betalinger

Du kender udfordringen med, at før din virksomhed kan få gennemført en betaling, skal du igennem den samme betaling flere gange.

Vi kan hjælpe med at få automatiseret processen, så arbejdet lettes betydeligt. Så har du et løbende overblik over, hvad der er godkendt til betaling, hvad der er betalt, og hvad der ikke er. Samtidigt kan en del af bogføringen automatiseres.

Undersøgelser viser, at mange virksomheder typisk kan reducere tid brugt på betalinger og bogføring af bilag med mere end 50%.

Læs mere

Kontakt os i dag